تبلیغات
کلینیک مجازی مشاوران و روانشناسان برتر - اختلال اضطرابی و ۷ روش غلبه بر آن

کلینیک مجازی مشاوران و روانشناسان برتر

www.Ravanshenasii.ir

تاریخ : دوشنبه 16 اسفند 1395 06:36 ب.ظ
به عنوان کسی که از یک اختلال اضطرابی رنج می برد، می دانم در بند احساسات طاقت فرسا بودن، که اغلب نمی توان درکی از آن داشت، چگونه حسی دارد. من ترس نفسگیر را تجربه کرده ام، احساس فلج کننده ای که شما را دربند می کشد و احساس اینکه کاملاً خارج از کنترل هستید مادامیکه نومیدانه سعی دارید که کنترل خود را بدست آورید. من از موقعیتهایی که می دانستم موجبات ترسم را فراهم خواهند آورند، کاملاً اجتناب کرده ام و بدین واسطه فرصتهای بسیاری را از دست داده ام چرا که این اضطراب مرا از انجام چیزهایی که عمیقاً میدانستم که خواهان انجام آنها هستم،  بازداشته است.

نتیجه تصویری برای اختلال اضطرابی و ۷ روش غلبه بر آن

اگر شما بدانید که چگونه ترسهایی فلج کننده، که به نظر نمی رسد توجیهی برای آنها  داشته باشید، از زندگی کردن طبیعی محرومتان می کنند؛ شما تنها نیستید،  مطابق بررسی سازمان بهداشت جهانی، اختلالات اضطرابی متداولترین  اختلالات روانی در جهان می باشند؛ ۲۰ درصد از نوجوانان تاحدی از اختلال را تجربه کرده اند، همچنانکه ۷۰ درصد از کسانی که سعی در خودکشی داشته اند نیز از این اختلال رنج می برند.

  به نقل از مدیکال دیلی، اختلالات اضطرابی در همه اشکال و فرمها وجود دارند و واکنشهای متفاوتی را در افراد مختلف بر می انگیزند. روانشناسان اختلالات اضطرابی را در ۶ گروه از یکدیگر متمایز کرده اند:  اختلال اضطراب فراگیر (GAD)، اختلال پانیک، اختلال وسواسی- اجباری (OCD)، اختلال اضطراب اجتماعی، ترس‌ مرضی‌ (فوبیا) واختلال استرس پس از سانحه (PTSD). با وجود اینکه اضطراب می تواند ناشی از چیزها و موقعیتهای متفاوت باشد،  اکثر کسانی که این اختلال را تجربه کرده اند، تنگی نفس، تپش قلب، عرق کردن، بی خوابی و یک نگرانی دائمی را تجربه می کنند.

 


بسیار اهمیت دارد که عنوان شود اضطراب برای همه امری متداول می باشد، و حتی می تواند مرضی نباشد، اما زمانیکه این حس (اضطراب) به “اجتناب” تبدیل شود، نشانه ای خواهد بود مبنی بر اینکه شخص مبتلا به کمک بیرونی نیاز دارد. خوشبختانه، راهبردهای مقابله ای متفاوتی جهت کنترل پذیر بودن هر چه بیشتر اضطراب وجود دارد. به حداقل رساندن مصرف قهوه، ترک سیگار، توسعه مهارتهای اختصاصی جهت مهار کردن آن موقعیتهای ناشناحته، در زمره کارهایی جزئی هستند که شما می توانید برای کنترل کردن اضطراب خود انجام دهید. و مهمترین اینها، قراردادن خویش در حیطه مجموعه ای از افراد با تفکر مثبت،که با حمایت عاطفی خویش از شما پشتیبانی کنند، میتواند بهترین روش برای کمک به درمان شما باشد. افراد با اختلال اضطرابی نیازمند زمان  جهت بازتوانی خود هستند و با داشتن چنین ساختار حمایتی شما مطمئن خواهید بود که در طول این مسیر تنها نیستید.

تلخیص و ترجمه: گروه نوروسافاری – ندا میهمی “کارشناس ارشد روانشناسی بالینی “

لینک منبع اصلی :

What It Means To Have An Anxiety Disorder And 7 Ways To Cope

Photo 03-Edited

سه شنبه 28 خرداد 1398 04:01 ق.ظ
I like the valuable information you supply to your articles.

I will bookmark your weblog and check again here frequently.
I'm moderately sure I will be informed many new stuff right here!
Good luck for the following!
شنبه 18 خرداد 1398 03:09 ق.ظ

Nice post. I used to be checking continuously this weblog and I'm inspired! Extremely helpful information particularly the final part :) I care for such info a lot. I used to be looking for this particular info for a very lengthy time. Thanks and good luck.
جمعه 17 خرداد 1398 02:10 ق.ظ
I read this paragraph fully regarding the comparison of latest and preceding technologies,
it's amazing article.
پنجشنبه 16 خرداد 1398 09:34 ق.ظ
Hey this is kind of of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to
manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I
wanted to get advice from someone with experience.
Any help would be greatly appreciated!
سه شنبه 14 خرداد 1398 02:29 ب.ظ
I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep it up!
I'll go ahead and bookmark your site to come
back down the road. Cheers
سه شنبه 7 خرداد 1398 07:32 ب.ظ
Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It truly useful & it helped me out a lot.
I hope to give something back and help others like
you aided me.
جمعه 27 اردیبهشت 1398 05:28 ب.ظ
It is truly a great and useful piece of info. I'm happy that you just shared
this helpful information with us. Please stay us up to date
like this. Thanks for sharing.
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 12:52 ب.ظ
Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that
I have truly loved browsing your blog posts.
In any case I'll be subscribing on your rss feed and I am hoping you write again very soon!
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 02:17 ب.ظ
Wow that was odd. I just wrote an very long comment but after
I clicked submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over
again. Anyways, just wanted to say fantastic blog!
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 12:11 ب.ظ
Hello, yup this article is in fact fastidious and I have learned lot of things from it concerning blogging.

thanks.
پنجشنبه 9 اسفند 1397 11:05 ق.ظ
thank post
پنجشنبه 9 اسفند 1397 11:05 ق.ظ
i love post
چهارشنبه 25 اسفند 1395 12:01 ب.ظ
واقعا استرس عذاب اور ترین مشکل هر شخص
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر